Translate

måndag 23 mars 2015

Gul-grå löpare


Jag har i mitt skissblock ritat upp de olika blocken till denna gul-grå löpare efter en idé jag fick på en promenad för ett tag sedan. Valde att sy den i diverse gula och grå tyger, så kan den ligga på bordet en tid före påskhelgen och även efteråt med, tänkte jag. Storleken på löparen är 116 x 28 centimeer.

Inlägget här länkas i dag från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där Ni i dag kan ta del av Eva-Brits "Visa och berätta måndag". Antalet länkade inlägg varierar ju från vecka till vecka, men det är lika spännande varje gång att "ta del av utbudet", tycker jag. Hoppas nu att jag har kunnat inspirera Er till att gå ut och insupa inspiration, och sedan gå hem för "att rita upp det i Ert skissblock", för att sedan till slut sy!

17 kommentarer:

  1. Den är supersnygg!!! Gillar verkligen ditt färgval och mönstret är toppensnyggt. Din komposition av tyger gjorde hela löparen!!!
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Denne løperen er kjempefin! Håper du får mye glede av den. Nydelige farger og design.

    SvaraRadera
  3. En vacker löpare har du sytt och INSPIRERAR med idag på Visa och Berätta!!Tack för din länkning dit/Bambikram

    SvaraRadera
  4. So beautiful!!! Congrats with this finish.

    SvaraRadera
  5. Väldigt snygg med lugna fina färger.

    SvaraRadera
  6. Väldigt fin duk du har sytt. Gillar tygerna.

    SvaraRadera
  7. Superfin!
    Smakfullt färgval!
    Kram//Maja

    SvaraRadera
  8. Fina färger och fin löpare!

    SvaraRadera
  9. Kjempefin løper, og jeg ser koblingen din mellom postbokshuset og løperen. Veldig bra! :-)

    SvaraRadera
  10. Mycket snygg. Så mjuka fina färger. Smart bakgrundsfärg

    SvaraRadera
  11. Kul inspiration du hade, och resultatet blev jättefint! kram Katarina

    SvaraRadera
  12. Mycket fina färger i din löpare som blev jättesnygg!

    SvaraRadera
  13. Flott løper og fin bruk av inspirasjonskilden

    SvaraRadera