Translate

tisdag 20 januari 2015

Vill Du överta?


Jag undrar om Du vill överta den här tidningen? Det är Fat Quarter nummer 3 från år 2012.
I höstas när jag var i Quiltköping låg tidningen i min Quiltköpingskasse. Men jag hade den redan här hemma, så någon av Er får överta den, tänkte jag.
Katten däremot, stannar kvar här på stället. Han var bara väldigt nyfiken när jag skulle fotografera tidningen.
Om Du är intresserad så skriver Du en kommentar, fram till och med måndag den 26 januari. Under tisdagen "drar jag lott bland Er" som visat intresse. Och på onsdag den 28 januari kan Ni läsa här på bloggen vem som "blir en tidning rikare".

7 kommentarer:

  1. Jeg vil gjerne overta dette bladet! :)

    SvaraRadera
  2. Den tidningen får gärna flytta hem till mig.

    SvaraRadera
  3. Jeg vil gjerne ta en titt i dette bladet.

    SvaraRadera
  4. Jeg også vil gjerne overta bladet ditt. :-)

    SvaraRadera
  5. Slik inspirasjon vil vi jo gjerne ha. Hadde vært fint å få denne i posten. Tusen takk for at du deler. Kanskje vi skulle bli flinkere til det alle?

    SvaraRadera
  6. Jeg vil gjerne overta bladet. Skjønn katt :)

    SvaraRadera
  7. Ser spennande ut. Nytt for meg. Herlig katt😄

    SvaraRadera