Translate

måndag 1 maj 2017

Toalettväska i "mosaik"


I början av mars var jag i Vänersborg hos Mikael Svensson på kurs. Sydde då två små block i "mosaik" och nu har jag gjort en toalettväska där jag använt mig av dessa blocken. Som Ni då förstår är min toalettväska likadan på båda sidorna.

Mitt inlägg länkas från
Bambisyr med din Quiltglädje - Visa och berätta måndag och
Sew Can She blogg... - Show Off Saturday och
Lissie Lenard Vintage Sewing - Free Motion Mavericks och
Kathy´s Quilts - Slow Sunday Stitching och
Love Laugh Quilt - Monday Making och
Quilting is more fun than Housework - Oh Scrap! och
Modern Cologne Quilters - Modern Patch Monday och
Em´s Scrapbag - Moving it Forward Monday och
Coking Up Quilts - Main Crush Monday och
The Quilting Room with Mel - Fiber Tuesday och
Freemotion by the River - LinkyTuesday och
Esther´s Quilt Blog - WIP´s on Wednesdays och
Sew Fresh Quilts - Let´s Bee Social! och
Kat & Cat Quilts - Sew Some Love Linkup och
Quilt Fabrication - Midweek Makers och
Confessions Of a Fabric Addict - Can I get a WHOOP WHOOP? och
Busy Hands Quilts - Finished or Not Friday

4 kommentarer: