Translate

måndag 29 maj 2017

Fem små pärmar


Sent i höstas provade jag på att göra en mycket liten pärm med ett anteckningsblock inuti. Den blev användbar, tycker jag. Så nu har jag gjort fem till. När de ligger bredvid mina glasögon ser Ni hur små de är, tänkte jag.

Mitt inlägg länkas från
Bambisyr med sin Quiltglädje - Visa och berätta måndag och
Lissie Lenard Vintage Sewing - Free Motion Mavericks och
Kathy´s Quilts - Slow Sunday Stitching och
Quilting is more fun than Housework - Oh Scrap! och
Love Laugh Quilt - Monday Making och
Modern Cologne Quilters - Modern Patch Monday och
Small Quilts and Doll Quilts - Design Wall och
Em´s Scrapbag - Moving it Forward Monday och
Coking Up Quilts - Main Crush Monday och
The Quilting Room with Mel - Fiber Tuesday och
Stitch All The Things - To Do Tuesday och
Freemotion by the River - Linky Tuesday och
Esther´s Quilt Blog - WIP´s On Wednesdays och
Kat & Cat Quilts - Sew Some Love Linkup och
Sew Fresh Quilts - Let´s Bee Social! och
Quilt Fabrication - Midweek Makers och
Silly Mama Quilts - Link Up och
My Quilt Infatuation - Needle and Thread Thursday Time och
Creation...Quilts, Art...Whatever by Nina-Marie - Off the Wall Friday och
Confessions Of a Fabric Addict - Can I get a WHOOP WHOOP? och
Crazy Mom Quilts - Finish it up Friday och
Sew Can She Blogg... - Show Of Saturday

6 kommentarer:

  1. Vilka söta omslag du gjort till de små anteckningsblocken!

    SvaraRadera
  2. Så underbart söta de små omslagen är! // Kerstin

    SvaraRadera
  3. Tack för din länkning och inspiration på Visa och Berätta måndag !! Men också tack för du sprider gläje och dina fina ord
    om mig idag på mitt Quilt cafe i Apelviken!!Bambi

    SvaraRadera
  4. These are very cute! Thank you so much for linking up with To Do Tuesday!! :D

    SvaraRadera
  5. Those look like fun little projects! Nice fabrics!

    SvaraRadera
  6. What a great project, and perfect size to go in your bags! Thank you for sharing at Midweek Makers

    SvaraRadera