Translate

måndag 22 september 2014

Quilt-Lena


Jag har lämnat in mitt Tula Pinktäcke för kviltning hos Quilt-Lena som har en Long Arm maskin. Mönstret som jag valde till quiltningen heter "Pansies".
När jag var i Quiltköping gick jag till hennes monter i Rotundan och fick tillbaka mitt täcke. Nu återstår det för mig att sy ytterkanten innan det är helt klart för att visas upp på bloggen "100cityblocks.blogspot.se".

Varje måndag under ett års tid har vi som vill haft möjlighet att länka våra blogginlägg till bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje" för att inspirera andra. I dag gör även jag det.

9 kommentarer:

  1. Som en rosenträdgård. Snygg quiltning.

    SvaraRadera
  2. Roligt Dolores att du ville vara med och INSPIRERA med din fina quilt idag som är helt underbar!!Tack för du länkar till Visa och Berätta måndag/Bambikram

    SvaraRadera
  3. Så vakkert teppet ditt ble. Både fargene og stoffene du har valgt, og også flott quiltet. :-)

    SvaraRadera
  4. Jättefint täcke och att lämna bort ett täcke till någon som har en longarmquilmaskin är ju toppen, det blev jättefint!

    SvaraRadera
  5. Så kul att se din kvilt, den är så romantisk med dina blommiga tyger!

    SvaraRadera
  6. Ljuvlig, som en karamell. Vi får väl se hela, när den är klar?

    SvaraRadera