Translate

lördag 29 juni 2013

Min blogg 1 år


I dag är det ett år sedan de första inläggen gjordes här på Dollandesign. Det är trevligt att ha fått kontakt med Er "där ute i cybervärlden", tycker jag.
Och nu är jag nyfiken på om det är något speciellt av det jag sytt och visat Er som Ni "minns från året som gått"?
Fundera och skriv en kommentar om Ni tycker att Ni har något Ni vill "säga mig" som svar på min fråga.
Jag väntar på kommentarer till och med lördagen den 6 juli. Under söndagen lottar jag slumpmässigt ut bland Er som skrivit en kommentar ett par tygbitar. Och på måndag den 8 juli presenterar jag de av Er som kan vänta sig ett mjukt brev från mig.

20 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med 1årsjubileet !
    Du har en fin og inspirerende blogg som jeg ofte titter innom.
    Jeg synes du syr mye fint, og merket meg spesielt den store weekend bagen du presenterte den 9.mars. Den står nå på sylista mi.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Hilsen Berit

    SvaraRadera
  2. Det jag gillar lite extra det är att du också skriver om saker som händer under året och har bilder på intressanta saker.Till det då en kviltrelaterad sak nu och då.Det finns m a o en balans mellan liv och "kviltar" .Grattis till bloggens födelsedag.Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  3. Gratulera med 1 år. Ser fram mot det nästa året.

    SvaraRadera
  4. Grattis till 1 -årsdagen :)
    Jag tycker du visat en hel del fin, både vad beträffar sömnad och sådan inspiration. Men också massor av härliga bilder med underfundiga texter.
    Nåt som jag minns är bl.a den här
    http://dollandesign.blogspot.se/2013/02/rosa-brun-lopare.html

    Önskar dej en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Grattis till 1 års bloggande.
    Jag tycker om Kalejdoskopkvilten.
    Trevlig helg.

    SvaraRadera
  6. Gratulerer med bloggen! Jeg liker veldig godt Kvadratveska, somdu sydde i april.

    SvaraRadera
  7. Gratulerar också din 1-årsdag på bloggen som är en mycket trevlig läsning. Visst är det trevligt att lära känna en massa kviltare i Cyberrymden. Kram

    SvaraRadera
  8. Grattis till Ditt första år och också stort tack för att Du tar Dig tid att kommentera i andras bloggar.
    Jag tyckte mycket om Ditt inlägg den 5 juni -"När man gör någon glad så blir man själv glad."


    SvaraRadera
  9. Grattis till ditt första år som bloggare! Jag gillar bälgväskan du sydde i maj. Smart att förstora mönstret! Jag gillade inte sättet att sy i blixtlåset i nessen, så jag kanske härmar dig och syr en väska istället. för modellen är jättefin. kramar Ullis

    SvaraRadera
  10. Gratulerer med 1 år som blogger. Jeg liker så godt å følge deg fordi du har mye variasjon på innleggene dine. :) Jeg likte spesielt innlegget med vinterbildet av dompappen! Veldig fin quilt. Jeg har ikke vært så aktiv i det siste på min blogg men jeg kommer sterkt tilbake etter ferien. Mvh Torill

    SvaraRadera
  11. Gratulerer med jubileum. Jeg liker jo alt som har med søm og stoffer å gjøre. Tusen takk for sjansen til å vinne i din giveaway.

    SvaraRadera
  12. Grattis på ettårsdagen!!! Du har en fin blogg och jag gillar att du har så skiftande innehåll på dina inlägg, allt från nya Björn Borg skor till ett gammalt ruckel någonstans. Men det som jag fastnat för är din sommarutmaning med muggmattorna - en häftig idé rakt igenom. Tyvärr har jag inte riktigt tid att hoppa på den men det ska bli kul att se alla resultat från den. Må så gott. Kram Lotta

    SvaraRadera
  13. Gratulerer med et årsdagen! :-D Jeg koser meg når jeg er inne og ser på bloggen din. Du lager mye fint, og tar utrolig mange herlige bilder. Det innlegget/bildet jeg husker aller best fra året som er gått, er "Cykelsadel" nov. 2012. Den gamle sykkelen, parkert ved et tre, der du har fotografert sykkelsetet. Herlig bilde, og fantastisk at du ser slike skjønne motiv. Ellers syns jeg den lilla toalettvesken din med sommerfuglmønstret tøy var skjønn.

    SvaraRadera
  14. Gratulerer så mye med 1 års dagen! :)
    Det er alltid koselig å besøke deg, spennende å se på hva du legger ut. Du er så kreativ og tar så flotte bilder!
    Jeg liker weekendbagen, lagt ut 10. mars, veldig godt! Det var ikke lett å velge, du lager jo så mye fint! :)
    Kjempefint kort du har laget i anledning dagen! :)
    Klem Lisa

    SvaraRadera
  15. Grattis med 1 år. En aldeles finfin blogg du har. Håper du holder på med blogging i mange år fremover;-)))

    SvaraRadera
  16. Grattis på 1årsdagen! Du är verkligen en flitig bloggare. Och du är också mycket duktig på att kommentera bloggar - mycket uppskattat! Jag gillar skarpt dina smulspår!! Ett tips kan vara att sätta etikett på sy-relaterade inlägg om man vill gå in och kolla på just sy-grejer. Med din frekvens är det svårt att hitta dem om man vill gå tillbaka och kolla :-)
    Önskar dig ett riktigt bra andra bloggår!

    SvaraRadera
  17. Glemte å si at du er utrolig flink til å legge igjen kommentar hos andre. Noe jeg setter utrolig stor pris på;-))))

    SvaraRadera
  18. Flott med jubileum, GRATULERER, hyggelig å lese bloggen dIn :-)

    SvaraRadera
  19. Gratulere med 1 års blogg jubileum, eg synest alle dine innlegg er fine enten du syr noko eller har tatt bilde av noko. Og du er kjempeflink og kommentere på min blogg, det er veldig kjekt.:-)Eg er ikkje så flink, men eg ser alltid innom til deg.:-)Ha ein kjempefin sommer.:-)

    SvaraRadera
  20. Stor weekedveske likte jeg veldig godt og skulle gjerne sydd en slik. Måtte smile av dekorerte høyballer fra et tidligere innlegg. Gratulerer med ett år i blogverdenen, du har menge koselige innlegg.

    SvaraRadera