Translate

måndag 13 mars 2017

Necessär av scraps


När jag gjorde mitt almanacksfodral blev det några småbitar över av det tyget, som jag är så förtjust i. Så av dem och några andra scraps har jag nu sytt en ganska stor och rymlig necessär. Den ser exakt likadan ut på andra sidan.

Mitt inlägg länkas från
Bambisyr med sin Quiltglädje - Visa och berätta måndag och
Kathy´s Quilts - Slow Sunday Stitching och
Quilting is more fun than Housework... - Oh Scrap! och
Modern Cologne Quilters - Modern Patch Monday och
Patchwork Times - Design Wall och
Em´s Scrapbag - Moving it Forward Monday och
Freemotion by the River - Linky Tuesday och
Young Texan Mama - Sew Cute Tuesday och
Esther´s Quilt Blog - WIP´s On Wednesdays och
She Can Quilt - Scraptastic Tuesday och
Kat & Cat Quilts - Sew Some Love Linkup och
Sew Fresh Quilts - Let´s Bee Social! och
Quilt Fabrication - Midweek Makers och
Sewmotion - Pre-Cut Linky Party och
Busy Hands Quilts - Finished or Not Friday och
Creation...Quilts, Art...Whatever by Nina-Marie - Off the Wall Friday

6 kommentarer:

  1. Härlig nesse i härliga tyger!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  2. Tack Dolores för din inspiration och länkning till Visa och Berätta måndag!!Bambikram

    SvaraRadera
  3. Trevlig "nesse" och det är så roligt att sy nya saker utav som som bara "skräpar":O) Kram Immi

    SvaraRadera
  4. Alltid kjekt å få brukt opp rester. Denne ble veldig flott synes jeg.

    SvaraRadera
  5. It looks useful and cute! Thanks for linking up to #scraptastictuesday!

    SvaraRadera
  6. Another great bag - good job! Thanks for sharing!

    SvaraRadera