Translate

måndag 27 mars 2017

Tredje vågiga löparen


Med hjälp av min "Stack-n-Whack 18`Ruler" har jag sytt min tredje vågiga löpare av några överblivna tygstrimlor. Jag valde att vändsy även denna löparen.

Mitt inlägg länkas från
Bambisyr med sin Quiltglädje - Visa och berätta måndag och
She Can Quilt - Link-Up och
Quilting is more fun than Housework... - Oh Scrap! och
Love Laugh Quilt - Monday Making och
Lissie Lenard Vintage Sewing - Free Motion Mavericks och
Coking Up Quilts - Main Cruch Monday och
Modern Cologne Quilters - Modern Patch Monday och
Patchwork Times - Design Wall och
Em´s Scrapbag - Moving it Forward Monday och
The Quilting Room with Mel - Fiber Tuesday och
Freemotion by the River - Linky Tuesday och
Esther´s Quilt Blog - WIP´s On Wednesdays och
Kat & Cat Quilts - Sew Some Love Linkup och
Quilt Fabrication - Midweek Makers och
Sew Fresh Quilts - Let´s Bee Social! och
My Quilt Infatuation - Needle and Thread Thursday Time och
Creation...Quilts, Art...Whatever by Nina-Marie - Off the Wall Friday och
Busy Hands Quilts - Finished or Not Friday och
Confessions Off a Fabric Addict - Can I get a WHOOP WHOOP?

8 kommentarer:

  1. Mycket läcker löpare i härliga vårfärger.

    SvaraRadera
  2. Bara så läcker i läckra färger!
    //Kertin

    SvaraRadera
  3. Tack för din inspiration och länkning till Visa och Berätta måndag !!Bambi

    SvaraRadera
  4. Så lekker løper du har sydd. Jeg likte godt designet på den. :-)

    SvaraRadera
  5. That is a really great runner - fantastic design! Makes me want to pull out my 18 degree ruler. Thanks for sharing on Midweek Makers

    SvaraRadera