Translate

måndag 21 november 2016

Min Jelly Roll Market Bag


Fann beskrivningen på "Jelly Roll Market Bag" by Carole Carter på hennes blogg "From My Carolina Home" den 9 november nu i år. Bagen ser likadan ut på båda sidor. Jag blev så förtjust när jag såg hennes bag, så jag sydde mig raskt en egen.

Mitt inlägg länkas från "Bambisyr med sin Quiltglädje" där Eva-Brit har sin "Visa och berätta måndag" öppen för inspiration.

Inlägget länkas även från "Confessions Of A Fabric Addict" där det är "Can I get a WHOOP WHOOP?".

Och från "Fort Worth Fabric Studios" länkas inlägget, där vi kan se "Fabric Frenzy Friday".

Även från "Busy Hands Quilts" länkas detta inlägg, till deras "Finished or Not Friday".

Samt från "Creation...Quilts, Art...Whatever by Nina-Marie" finns en länk från hennes "Off the Wall Friday".

Mitt inlägg länkas också från "Quilting is more fun than Housework..." där vi kan se "Oh Scrap!".

Och från "Patchwork Times" länkas inlägget till deras "Design Wall".

Även från "Lissie Lenard Vintage Sewing" som har "Free Motion Mavericks".

Inlägget länkas också från "Elm Street Quilts" där de har "Elm Street Quilts Bag It".

Samt från "Coking Up Quilts" länkas mitt inlägg där vi kan ta del av "Main Crush Monday".

Och från "Modern Cologne Quilters" länkas inlägget, där de har "Modern Patch Monday".

Mitt inlägg länkas också från "Love Laugh Quilt" som visar "Monday Making".

Även från "Em´s Scrapbag" länkas inlägget, där vi kan se "Moving it Forward Monday".

14 kommentarer:

  1. What a great idea! I like this one vertical stripe with the buttons. It makes the bag special.

    SvaraRadera
  2. Tack för din inspiration och länkning till Visa och Berätta måndag!! Bambi kram

    SvaraRadera
  3. Din väska blev riktigt läcker, den gillar jag.

    SvaraRadera
  4. Snygg bag. Blev väldigt trevligt med "avbrottet" med knappar. Kram Annika

    SvaraRadera
  5. It looks wonderful, love your color selection. Thank you for mentioning my pattern! It is now on Moda Bake Shop as well.

    SvaraRadera
  6. Very pretty bag. I like the fabric colors.

    SvaraRadera
  7. Wonderful looking bag! Thanks for linking up with Elm Street QUilts Bag It!

    SvaraRadera
  8. The colors of your bag are perfect, and the buttons add that special touch. Thanks for sharing it on Main Crush Monday. :)

    SvaraRadera
  9. Great bag. I really like the button detail. Thanks for sharing with Oh Scrap!

    SvaraRadera
  10. Ännu ett tips till helly rolls, Tack för det!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Vilken ur snygg bag du har sytt och knapparna blev ett härlig ' brytning'

    SvaraRadera
  12. Your bag is fabulous! Love the buttons

    SvaraRadera
  13. Jag förstår att du gillade väskan. Den är jättefin!

    SvaraRadera