Translate

måndag 31 oktober 2016

Grön-brun duk med löv på


Utifrån en "skiss på ett block" som vi gjorde för flera år sedan på en sykurs jag deltog i, har jag sytt en "murrig höstduk" som mäter 115 x 115 centimeter.

Mitt inlägg länkas från "Bambisyr med sin Quiltglädje" där Eva-Brit nu har oktober månads sista "Visa och berätta måndag" öppen.

Och från "Creations...Quilts, Art...Whatever by Nina-Marie" länkas mitt inlägg också, där vi kan se "Off the Wall Friday".

Samt från "Love Laugh Quilt" länkas inlägget, där det är "Monday Making".

Även från "Quilting is more fun than Housework..." som nu har "Oh Scrap!"

Inlägget länkas också från "Modern Cologne Quilters", där vi kan se "Modern Patch Monday".

Och från "Coking Up Quilts" finns en länk till mitt inlägg, där det är "Main Crush Monday".

Samt från "Patchwork Times" länkas inlägget där vi kan se "Design Wall".

Mitt inlägg länkas också från "Em´s Scrapbag" där det är "Moving it Forward Monday".

Även från "Busy Hands Quilts" länkas mitt inlägg, där det är "Fiber Tuesday".

1 kommentar: