Translate

lördag 24 september 2016

Vill Du ha denna Fat Quarter?


I min Quiltköpingskasse låg bland annat denna Fat Quarter. Det är nummer 2 från år 2015. Eftersom jag har prenumererat på "vår svenska quilttidning" sedan den började utges, har jag redan ett exemplar av denna tidning.

Så om just Du skulle vilja ha tidningen skriver Du en kommentar fram till och med fredag den 30 september. Under lördagen "drar jag lott bland Er" som är intresserade. Och på söndag den 2 oktober kan Ni läsa här på bloggen vem som kan "glädjas sig åt" att få denna Fat Quarter.

6 kommentarer:

  1. Å dette vil eg gjerne vinne, for dette bladet har eg aldri fått kjøpt meg i Norge.
    Mariann

    SvaraRadera
  2. En utlottning är ju aldrig fel och när det dessutom gäller en härlig tidning vill man ju gärna vara med. Håller tummarna att det blir jag. Må så gott1

    SvaraRadera
  3. Det vore trevligt att vinna den, då jag inte har det numret.
    Trevlig helg!
    Gudrun

    SvaraRadera
  4. Not sure what language, but pictures speak in all languages, and fat quarters I understand, thanks for the interesting blog I found via Patchwork Times. Kathy in Colorado USA repzjr at plains dot net

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  6. Hej!
    Superroligt med en ny blogg och tidning!!
    Mvh "kekke"

    SvaraRadera