Translate

måndag 22 augusti 2016

Blå löpare


Jag har nu sytt en vågig löpare av blåa scrapsbitar och använt mig av min "Stack-n-Whack 18" Ruler. Och löparen är vändsydd.

Mitt inlägg länkas i dag från bloggen "Bambisyr med sin Quiltglädje". Där Eva-Brit för 150:e gången har "Visa och berätta måndag".

Inlägget länkas också från bloggen "Modern Cologne Quilters" där det är "Modern Patch Monday".

Och så länkas mitt inlägg från bloggen "Love Laugh Quilt" som har "Monday Making".

Även från bloggen "Em´s Scrapbag" länkas mitt inlägg i dag, där det är "Moving It Forward Monday".

5 kommentarer:

  1. Artig løper :)
    Kommer til å bli fin på bordet.

    SvaraRadera
  2. Så morsom løper og fine farger :)

    SvaraRadera
  3. Kul mönster att använda scrapsen till!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kjempestilig scrapløper! Blått er flott! :-)

    SvaraRadera
  5. Tusen tack för din inspiration och länkning till mitt Visa och Berätta måndag!! Bambikram♥

    SvaraRadera