Translate

tisdag 22 januari 2013

Muggmatterally


Av "era" tyger och ett par av mina egna små tygbitar har jag sytt dessa mugrugs som har måttet 25 x 18 cm.  Immi startade denna utmaning i april 2012. 
Så nu är det fritt fram för Dig som har en egen blogg att fortsätta efter mig. Anmäl Ditt intresse här på min blogg senast tisdagen den 29 januari. Jag lottar fram den som får chansen under onsdagen och presenterar nästa muggmattesömmerska torsdagen den 31 januari här på bloggen. 
När den "lyckliga" sedan har mailat sin adress till mig skickar jag vidare brevet med tygerna och har själv lagt dit några små tygbitar.

15 kommentarer:

  1. Så fina muggmattor. Låter ju lite roligt det där, så jag anmäler mitt intresse och vara med.

    SvaraRadera
  2. Snygga mattor! Jag anmäler också mitt intresse, trots att det var jag som startade:O))) Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Hei!
    Ja dette såg spennande ut,tror eg har forstått leken riktig.Er med!Har fra før meldt meg på en Dansk mug rug ,4 stk bytting i løpet av 2013.Så dette blir det store minikuverbrikke året!
    Ha en superfin uke!
    beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvaraRadera
  4. De är riktig fina. Jag tror jag har förstått så jag är väldig gärna med.

    SvaraRadera
  5. Veldig fine! Liker stoffkombinasjonen godt! :)

    SvaraRadera
  6. Ja disse ble riktig så fine, fine farger på stoffene :-)

    SvaraRadera
  7. Så fina de blev dina muggmattor!!
    Jag tror jag börjar vakna till nu... så jag anmäler mig till rallyt och hoppas på vinst förstås :D
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det har värt muggmatte rusch her i Malmö tidligere, men jeg sydde ingen da, så jeg melder på denne leken nå.
    Hilsen Ingrid

    SvaraRadera
  9. De blev jättefina, kul att det var Din tur denna gång.

    SvaraRadera
  10. Flotte Mug Rugs !!
    De er morsomme å sy..

    SvaraRadera
  11. Snygga muggmattor. Anmäler mig.

    SvaraRadera
  12. Søte mug-rugs du har sydd!

    SvaraRadera
  13. Så fina de blev.Du har verkligen utnyttjat många av de ljusa tygerna och gjort en så fin komposition.

    SvaraRadera
  14. Jättefina muggmattor! Jag är gärna med i utlottningen! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  15. Dette høres morsomt - og overkommelig - ut. Dine er i alle fall søte! Jeg tar sjansen og melder meg på!

    SvaraRadera